absolutsims

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av absolutsims - 29 juli 2012 21:07

Jag slängde ihop en fin liten signatur. Blev väldigt nöjd! Som ni kanske ser har jag fixat till lite i menyn.

  

Ändrat avdelningen "Status" till "just nu", som inkluderar min blogg e-post, ett meddelande från mig (tex om jag behöver skriva något viktigt kan jag göra det där) och vad jag gör, tänker planerar just nu.


Och nu till det inlägget faktiskt handlade om. SIGNATUREN!

 

Av absolutsims - 29 juli 2012 20:14

 

Nu är headern uppe! :) Blev den bra? Säg vad ni tycker.

Jag tål kritik om den är skriven på ett vänligt och moget sätt.

Själv tycker jag den blev bra. Fast lite mörk för att vara sommar...

Well well, man är inte mer än människa.

Ska fixa en lite snyggare signatur också!


- Absolutsims

Av absolutsims - 29 juli 2012 19:17

Jag är jätteledsen att jag inte bloggat på ganska länge... Typ två månader sedan sist.

Men istället för att blogga på om hur ledsen jag är (som är rätt mycket) tänkte jag ge er en länk.

Tjejen som driver detta updaterar mycket ofta!

Cookies and sims - tumblr

Cookies and sims legacy "stark"


Jag älskar verkligen den sidan! Tack vare den har jag börjat blogga & spela sims 3 igen :'3

Gjorde faktisk en ny familj i morse. Funderar på en legacy. Isåfall kommer den upp på bloggen :)

 Blev iaf sjukt nöjd med tjejen. För övrigt är hon sångare. Jag och min kompis spelade. Prövade nya simport och skickade henne att uppträda hon min kmis simmar. Super b!  Headern kommer snart, har inte haft tid att göra den >.<

 

Hon och hennes pojkvän älskar att sitta och stirra på varandra ^-^ så sött!

 

- Absolutsims


Presentation


Hej! jag har spelat sims sedan 7 års ålder och hade tänkt dela med mig av mitt spelande, skriva serier och historier, svara på frågor och guida dig i The sims 2 och The sims 3.
Hoppas du kikar in igen!
- Absolutsims

Just nu

Meddelande:   Håller just nu på med Årstider gameplay. 

 

Just nu: Årstider yay!

 

Mejla mig: absolutsims@live.se

Besökare just nu:


Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du Absolutsims?
 Varje dag
 Nån gång i veckan
 Varannan vecka
 Nån gång i månaden
 Kanske några gånger per år
 Aldrig, detta är första gången.
 Detta är första gången, men det blir fler
 Annat
 Inget svar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Värda att besöka:

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards