absolutsims

Alla inlägg under augusti 2011

Av absolutsims - 26 augusti 2011 17:59

Som rubriken säger så tar Familjen strandberg en paus.

Självklart fortsätter jag ändå blogga.





P.s: En broschyr till Husdjur Ep kommer snart!

Av absolutsims - 26 augusti 2011 17:33

  

Hejsan! Humöret på topp just nu! Mamma och jag bestämde oss för en paus från vardagslivet, så... Ja, vi åkte till underbara Frankrike. Jag har lärt mig några franska ord, Var ligger närmaste klädbutik och var ligger Eiffeltornet. Où est le magasin le plus proche de vêtements? Où est la Tour Eiffel? Jag köpte en hatt, ett par jeans och ett linne. Och åt Crepes.   Vad jag vet läste mamma mest franska böcker om allt och inget. Gud vilket slöseri med pengar! Åka ända till Frankrike för att läsa böcker? Nepp, jag gör något vettigt åtminstone. Fast nu när det bara är en dag kvar, så längtar jag mest hem. Fröken sa något om en ny elev, jag lyssnade inte så mycket. Det var ju fredag! Well Well... Ingen är perfekt. Ja, det var allt för mig!

                                   Puss Nadja









Jag vet lite försenat, men dert var lite kris, datorn krånglade.

Trevlig helg / Absolutsims

Av absolutsims - 10 augusti 2011 08:43

Jag ska nu spela i Nadja, Troligen får ni historien senare idag.

Håll humöret uppe!

Presentation


Hej! jag har spelat sims sedan 7 års ålder och hade tänkt dela med mig av mitt spelande, skriva serier och historier, svara på frågor och guida dig i The sims 2 och The sims 3.
Hoppas du kikar in igen!
- Absolutsims

Just nu

Meddelande:   Håller just nu på med Årstider gameplay. 

 

Just nu: Årstider yay!

 

Mejla mig: absolutsims@live.se

Besökare just nu:


Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du Absolutsims?
 Varje dag
 Nån gång i veckan
 Varannan vecka
 Nån gång i månaden
 Kanske några gånger per år
 Aldrig, detta är första gången.
 Detta är första gången, men det blir fler
 Annat
 Inget svar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Värda att besöka:

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards