absolutsims

Alla inlägg under december 2011

Av absolutsims - 30 december 2011 17:08




Anthea, Detta är en värld skapad av Albavaleros2 och jag bara älskar den! Den har en aning Grekiskt/Spanskt tema.

Jag rekomenderar denna värld starkt!



    http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=3413765

Av absolutsims - 30 december 2011 16:55

Gott nytt år kära bloggläsare!

Mitt nyårslöfte till er:

Jag ska pubilicera massor av roliga grejer, t.ex Snö i the sims 3(Ja! Det är sant!)

och massa annat oxå, så fortsätt att läsa, och ta del av allt detta!

 

Av absolutsims - 20 december 2011 15:27

Ja, rubriken säger ALLT.


                         Heh vissa är i dålig kvalite, ursäktar så jätte mycket...   

Av absolutsims - 20 december 2011 15:04

Har nån någonsin provat att fira jul i sims 2?

Nu kan jag då infomera om att jultomten kan komma.


Men vet du hur?

Berätta steg för steg hur.



Mejla svaret senast den 1 januari till:


Absolutsims@live.se


Du har chans att vinna ett fint diplom som också kommer synas på bloggen.


       


Lycka till        

Av absolutsims - 20 december 2011 14:52

Hahah, lite random rubrik =')


Hursom, nu tänker jag lägga upp grejer med The sims 2 att göra oxå.

Med tanke på att jag mest spelat tidigare nämnda 2:an just nu.

Kommer bli historier, fusk, tips, guider och mycket mer.



Kommentera gärna andra förslag.

Bild:

               Killens tröja är egen designad.

Presentation


Hej! jag har spelat sims sedan 7 års ålder och hade tänkt dela med mig av mitt spelande, skriva serier och historier, svara på frågor och guida dig i The sims 2 och The sims 3.
Hoppas du kikar in igen!
- Absolutsims

Just nu

Meddelande:   Håller just nu på med Årstider gameplay. 

 

Just nu: Årstider yay!

 

Mejla mig: absolutsims@live.se

Besökare just nu:


Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du Absolutsims?
 Varje dag
 Nån gång i veckan
 Varannan vecka
 Nån gång i månaden
 Kanske några gånger per år
 Aldrig, detta är första gången.
 Detta är första gången, men det blir fler
 Annat
 Inget svar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Värda att besöka:

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards