absolutsims

Alla inlägg under oktober 2011

Av absolutsims - 24 oktober 2011 15:42

Jag skulle vilja tacka en speciell person.


Här med tackar jag, Absolutsims

Dig, Ellan. För trogna besök i hopp om updateringar.

Utan dig skulle denna blogg kanske inte updaterats alls.

Tack! Tack! Tack!




Av absolutsims - 24 oktober 2011 15:34

Ohhhh! Gissa om jag är kär.

Han är SÅÅÅÅ underbar!!! Jag frågade om det var okej att jag fotade lite, han sa visst och log jätte sött!

Kan man låta bli att bli knäsvag? Nej!

 

Jag fattar INTE att han gillar MIG!

Jag skriver mer senare, för jag håller just nu på att missa bussen!


Kramisar Nadja  



Av absolutsims - 24 oktober 2011 15:15

Hehe... Ja, man har ju haft husdjur ett tag nu. Så nu blir det bilder för folket ^^


Blev lite dramatisk?

Inne i boxen =)


   


En video?

                                            


Njut av dessa saker medan jag skriver om Nadja!

/Absolutsims

Presentation


Hej! jag har spelat sims sedan 7 års ålder och hade tänkt dela med mig av mitt spelande, skriva serier och historier, svara på frågor och guida dig i The sims 2 och The sims 3.
Hoppas du kikar in igen!
- Absolutsims

Just nu

Meddelande:   Håller just nu på med Årstider gameplay. 

 

Just nu: Årstider yay!

 

Mejla mig: absolutsims@live.se

Besökare just nu:


Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du Absolutsims?
 Varje dag
 Nån gång i veckan
 Varannan vecka
 Nån gång i månaden
 Kanske några gånger per år
 Aldrig, detta är första gången.
 Detta är första gången, men det blir fler
 Annat
 Inget svar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Värda att besöka:

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards