absolutsims

Alla inlägg under september 2011

Av absolutsims - 14 september 2011 15:27

Åh,nu har jag frågat. Det blev ett ja, men ett med en massa förmaningar.

Jag skriver i historie läge:

 

 Jag: Mamma? Kan jag få gå på disko? Snälla? Jag lovar att gå med på vad som helst.

Mamma: Sa du vad som helst?

Jag: Ja, precis vad som helst!

Mamma: Hmm..... Låt mig tänka.

Jag: (tänker): Tänk snabbare och säg ja!

  Mamma: Inga dumma saker, inte för mycket smink.

Jag: lugn mamma, Det är ett SKOL disko, där finns lärare.

  Mamma: Gå och gör dig iordning, du ska på disko!

Jag: Va? Åh, tack!


Själv tycker jag det ser lite komiskt ut. Men Men..


Såhär snygg blev jag! Enligt mig är det bra.

  Nu bär det av, jag skriver efter diskot hur det blev!

                                      

                                          Kram

                          Dansande Disko Donnan Nadja

Av absolutsims - 14 september 2011 15:08

  Oh, Herregud!!! Gissa vad! Mamma är inte den enda som är förälskad, fastän hon inte erkänner. Medan jag och mamma var i Frankrike har det kommit en ny kille i klassen! Han heter Joe och är dösnygg! Vi ska ha skol disko idag och han frågade om jag ville gå moed honom. Jag sa självklart ja, men på ett nonchalant sätt. Men enligt min kompis Tess var det ett hysteriskt ja.

Nu måste jag bara fråga mamma om jag får gå....

Jag skriver mer snart kram Nadja.

Presentation


Hej! jag har spelat sims sedan 7 års ålder och hade tänkt dela med mig av mitt spelande, skriva serier och historier, svara på frågor och guida dig i The sims 2 och The sims 3.
Hoppas du kikar in igen!
- Absolutsims

Just nu

Meddelande:   Håller just nu på med Årstider gameplay. 

 

Just nu: Årstider yay!

 

Mejla mig: absolutsims@live.se

Besökare just nu:


Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du Absolutsims?
 Varje dag
 Nån gång i veckan
 Varannan vecka
 Nån gång i månaden
 Kanske några gånger per år
 Aldrig, detta är första gången.
 Detta är första gången, men det blir fler
 Annat
 Inget svar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Värda att besöka:

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards