absolutsims

Alla inlägg under juni 2011

Av absolutsims - 13 juni 2011 15:03

Sorry, har inte varit särskilt aktiv...  


men här är en liten nyhets lista(i tidsordning) :

1. köpte Leva livet dagen efter det kommit ut (BRA)

2. har inte hunnit göra så mycket i det... (DÅLIGT)

3. har varken hunnit eller orkat skriva om familjen strandberg del 2 (DÅLIGT)

4.  Har fått reda på att ett djur sims 3 (MED HÄSTAR!!) ska komma (BRA)

 och nu... Ska jag spela lite sims!!

ses!

Av absolutsims - 5 juni 2011 10:30

Ja! äntligen har EA bekräftat att ett sims 3 med djur ska komma!


*Nu kan du inte bara designa hur dina djur ska se ut, nu ger du dom sitt egna liv med egna personligheter.


*Lär och träna upp färdigheter till dina djur!


*Hundar,katter och äntligen HÄSTAR!!

  Livet blir roligare med djur!

Presentation


Hej! jag har spelat sims sedan 7 års ålder och hade tänkt dela med mig av mitt spelande, skriva serier och historier, svara på frågor och guida dig i The sims 2 och The sims 3.
Hoppas du kikar in igen!
- Absolutsims

Just nu

Meddelande:   Håller just nu på med Årstider gameplay. 

 

Just nu: Årstider yay!

 

Mejla mig: absolutsims@live.se

Besökare just nu:


Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du Absolutsims?
 Varje dag
 Nån gång i veckan
 Varannan vecka
 Nån gång i månaden
 Kanske några gånger per år
 Aldrig, detta är första gången.
 Detta är första gången, men det blir fler
 Annat
 Inget svar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Värda att besöka:

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards