absolutsims

Alla inlägg under augusti 2012

Av absolutsims - 30 augusti 2012 18:25

I och med att jag råkade radera alla mina the sims 3 bilder så vet jag inte om jag kommer fortsätta med nadja...

Känns lite tråkigt att alla mina bilder jag tagit från  det att jag börjat spela trean nu är borta.

Varför spelar jag inte mer och tar nya bilder? Jo, mitt sims tre är som sagt också "sönder". Jag håller på att fixa det. Jag vet inte hur länge det kommer ta men jag börjar självklart spela sims te så fort det är fixat. Vill också passa på att säga att jag kanske inte uppdaterar hela tiden. Jag har börjat skolan och har mycket läxor betyg osv. All min tid kan inte gå till att sitta vid datorn. Tyvärr... Hehe. Har lite mer att säga men bjuder på en bild så länge :)

  Jag har ju nu fattat att ni inte vill ha tävlingar. Så det får bli en tävlingsfri blogg :) Kommer säkert prova igen men kommer ha i åtanke att ni inte gillar det. Men jag funderar på en liten serie om vampyrer... Får se hur det blir med det. Jag kikar in så ofta jag kan! Fortsätt ställa frågor och besöka! Ha det bra.

 

Av absolutsims - 11 augusti 2012 10:31

Okej här kommer quizen jag snackade om.

Såhär går det till: Jag ställer ett påstende. Ni svarar Sant eller falskt. Och ni svarar antingen genom att mejla svaren till: absolutsims@live.se eller så sänder du dom direkt i en kommentar till detta inlägget.

Gör såhär: Skriv siffrorna 1-10. Om du tex tycker falskt på påstående ett skriver du: 1. falskt 

Priset är hemligt, men jag lovar att ni kommer gilla det!


Påståendena:

1. The sims 3 kom ut den 4 juni 2009 i sverige.

2. The sims 2 studentliv är det femte expasionspaketet till the sims 2.

3. Skaparen av the sims Will Wright var inte med i prokuktionen av the sims 3.

4. Kändisarna i the sims 3 kvällsnöjen kan få dåligt rykte.

5. det finns ett expasionspaket till the sims 2 som heter The sims 2 Livet efter döden. Där du får uppleva när simmen dör och följa medden som spöke. Det var ett hemligt spel och såldes i 7 exemplar världen om. 

6. Det ska komma ett nytt Simcity år 2013.

7. EA games äger ett företaf vid namn maxis.

8. Det finns ett prylpaket med bara runda möbler till the sims 3.

9. The sims 3 årstider är det sista spelet till the sims 3.

10. En gång fanns ett the sims online spel. Men folk började demonstrera i det så det lades ner.


Så... det var allt. Lycka till! Har ni frågor så ställ det gärna till detta inlägget!

Av absolutsims - 11 augusti 2012 10:19

Har haft mycket att göra de senaste dagarna. Min bff och hennes familj var här igår så. Ja det är typ därför jag inte bloggat. Tyvärr så måste jag säga att mitt sims 3 inte funkar. Antagligen pga för många downloads... Och jag vet helt ärligt inte hur länge det kommer vara så. Så det kommer nog mest bli uppdatering om tvåan på obestämmd tid.

Jag är ledsen. Jag ska försöka fixa det så snabbt så möjligt. Så jag kan komma igång och ta bilder igen :)


Sen (bara för att jag är på morgon humör) så vill jag tacka er för att ni totaldissade min tävling. Mycket trevligt! Eller inte... Tänkte att vi blrjar om. Jag gör en ny tävling. Blir den oxå dissad så gör jag inga fler. Någonsin... För då gillar ni ju uppenbart inte tävlingar? (ursäkta at jag låter sur, det är jag inte. Bara lite... utan er hade bloggen inte varit något)


Men iaf jag tänkte mig en quiz om både the sims 3 och 2. Men jag gör den i ett nytt inlägg :)

See ya!


 

Av absolutsims - 8 augusti 2012 10:52

Jag råkad just radera alla mina screenshoots!!! R.I.P Varför?! Okej om någon vet hur man fixar tillbaka dom så kommentera gärna! 

Av absolutsims - 7 augusti 2012 17:50

Som ni säkert kan gissa är jag nu hemma. Yay! 

Men jag är så trött att jag varken orkar spela sims eller blogga mer idag. 

So... Det var bara det jag ville säga. :)


Hajrå!


 

Av absolutsims - 7 augusti 2012 10:00

Hallå! Jag är på väg hem nu! Jag bör iaf vara det :) Jag tänkte fortsätta på gårdagens tema, kläder!


Tvåan: 1 2 3 4 5 6 Utvalda: 7 8 9 10 11

Trean: 1 2 3 4 5 6 Utvalda: 7 8 9

 

Lycka till med era bröllop! 

 

Jag vet att det blev några extra på Tvåan men men...

 

 

 

 

Av absolutsims - 6 augusti 2012 10:00

Kommer inte blogga idag och imorgon pga att jag är bortrest. För att ni ska få lite att läsa så länkar jag några downloads.


Tvåan: 1 2 3 4 5 6 Utvalda: 7 8 9

Trean: 1 2 3 4 5 6 Utvalda: 7 8 9


 

Ett tidsinställt inlägg betyder att jag skrivit detta i förväg.

Men valt att det inte får publiceras innan Tex kl 10 imorgon.


Imorgon kommer ett till tidsinställt inlägg  med mera downloads!


 



Av absolutsims - 5 augusti 2012 19:51

Nu har jag gjort några tidsinställda inlägg som kommer att publiceras automatiskt imorgon och i övermorgon!

Det blir länkar på kläder och  andra downloads. :)

Nu blir det att packa, hehehe! Ha det bra, vi ses!



Hej då! 


 


Presentation


Hej! jag har spelat sims sedan 7 års ålder och hade tänkt dela med mig av mitt spelande, skriva serier och historier, svara på frågor och guida dig i The sims 2 och The sims 3.
Hoppas du kikar in igen!
- Absolutsims

Just nu

Meddelande:   Håller just nu på med Årstider gameplay. 

 

Just nu: Årstider yay!

 

Mejla mig: absolutsims@live.se

Besökare just nu:


Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du Absolutsims?
 Varje dag
 Nån gång i veckan
 Varannan vecka
 Nån gång i månaden
 Kanske några gånger per år
 Aldrig, detta är första gången.
 Detta är första gången, men det blir fler
 Annat
 Inget svar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Värda att besöka:

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards