absolutsims

Alla inlägg den 23 november 2012

Av absolutsims - 23 november 2012 21:30

Äntligen lite seriös uppdatering, haha! Ja... (obs: Denna familjen spelar jag med min bror!)

Denna delen av mitt Årstider gameply får ni mest lära känna familjen!

***

Jag valde att spela i Sunset valley, för jag har inte spelat där sedan typ 2 år. Jag gick in och skapade tre simmar, Erin och hennes två småbarn Casey och Samuel. Vi flyttade sålänge in i ett färdig möblerat hus. (Dock sålde vi lite saker för att ha råd med barn möbler osv.) Erin fick direkt gå och skaffa sig ett jobb, eftersom hon gillar att laga mat fick hon också jobba med det.

Hon startade kl 15 och slutade 21, inte världens bästa tider om man har småbarn, men men.

När hon hade fått jobbet åkte vi hem igen, Samuel flippade ut där hemma (av någon random anledning).

När vi kom hem hade barnvakte precis kommit (Wtf dude?!).

Barnen mådde självklart uselt så vi fick ta hand om dom först, sedan mådde Erin dåligt.

Så tillslut blev klockan 22 innan Erin kom i säng.

Morgonen därpå fick vi meddelande om att sommarfestivalen hade anlänt till stan.

Så nästa del blir om sommarfestivalen! (Jippie! OwO)


Men för att denna delen inte ska blir för kort och inehållslös får ni en video och lite bilder där Erin simmar i havet.

   
 

Av absolutsims - 23 november 2012 17:44

Startar simset nu, i hopp om lite att uppdatera med.

Sålänge får ni en bild:

   


Presentation


Hej! jag har spelat sims sedan 7 års ålder och hade tänkt dela med mig av mitt spelande, skriva serier och historier, svara på frågor och guida dig i The sims 2 och The sims 3.
Hoppas du kikar in igen!
- Absolutsims

Just nu

Meddelande:   Håller just nu på med Årstider gameplay. 

 

Just nu: Årstider yay!

 

Mejla mig: absolutsims@live.se

Besökare just nu:


Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du Absolutsims?
 Varje dag
 Nån gång i veckan
 Varannan vecka
 Nån gång i månaden
 Kanske några gånger per år
 Aldrig, detta är första gången.
 Detta är första gången, men det blir fler
 Annat
 Inget svar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Värda att besöka:

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards